divendres, 23 de maig del 2014

Ara quan m'adono que avui no hem quedat, començo a prendre consciència que aquest gran projecte està començant a arribar a la seva fi. Mai m'ha estat fàcil despedir-me de la gent, em costa trobar les paraules per expressar tot el que ha significat per mi, sense deixar-me el detall. Si ja m'és difícil dir "adéu" a una persona en la que només he compartit una tarda, imagine't el que significa dir-t'ho a tu!

Per aquest motiu he decidit no despedir-me!! No vull que ara que el projecte s'ha acabat ens deixem de veure. Segurament no ens veurem tant regularment però estic convençuda que mai ens deixarem de veure i aquest fet em reconforta i em fa creure que tots els moment que hem compartit només han fet que començar ! 

Fins aviat i que només els petons et tapin la boca,


Anna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada